کامپوزیت Options

Wiki Article

در واقع ما جراحی آتروماتیک و بدون آسیب در جراحی ایمپلنت با لیزر خواهیم داشت.

همچنین از مینی ایمپلنت برای ثابت کردن و نگهداشتن دندان مصنوعی استفاده می‌شود. این شیوه برای نگهداشتن پروتز مصنوعی بدون نیاز به چسب روشی مؤثر می‌باشد چرا که استفاده از ایمپلنت تنها روشی است که استفاده از آن برای ثابت نگه داشتن دندان مصنوعی کاملاً مطمئن و مؤثر است.

سپس پس از مدتی خونریزی قطع می گردد، در غیر اینصورت به دندانپزشک خود مراجعه نمایید.

البته تمام این موارد به میزان مراقبت‌های بعدی بستگی دارد و هر چه افراد در رعایت نکات مراقبت از روکش‌های دندانی خود بهتر عمل کنند، دوام آنها هم بیشتر خواهد بود و دیرتر تغییر رنگ می‌دهند.

مورد مهم بعدی در میزان دوام این کامپوزیت‌های دندانی، میزان مهارت دندان‌پزشک است.

مزیت استفاده از ایمپلنت نسبت به روش بریج عدم استفاده از دو دندان سالم مجاور به عنوان پایه در ایمپلنت گذاری است.

اگر دندانها سالم باشند طبق قانون وزارت بهداشت کشیدن آنها ممنوع است. همچنین برای دندانهایی که دچار پوسیدگی شده اند بهتر است ترمیم و درمان صورت گیرد در مرحله آخر اگر درمان جواب نداد دستور به کشیدن آن داده می شود.

میزان معایب و حتی عوارض ناشی از کامپوزیت کردن دندان‌ها تا حدود زیادی به مراقبت‌های بعد از کامپوزیت بستگی دارد.

در صورت نیاز به استخوان سازی و بدست آوردن تراکم استخوان مطلوب از بایومتریال‌ها (پودر استخوان و ممبرین و …) استفاده می‌گردد.

با توسعه ترکیبات رزین‌های اکریلیکی، این ترکیبات با ذرات معدنی تغییرشکل‌یافته و با پایه پلیمرهای رزینی، مبنایی برای ترمیم‌های دندانی شدند.

درد مختصر بعد از کاشت دندان که البته با داروهای مسکن کنترل می شود.

لزوم معاینات منظم توسط متخصص که ممکن است به عکس های تخصصی نیاز باشد.

بعد از کاشت ایمپلنت دندان بیمار نباید تا یک ماه بعد از عمل جراحی غذا را از طرف ایمپلنت شده میل کند. خوردن مواد غذایی سخت مانند آجیل موجب کاهش here طول عمر ایمپلنت خواهد شد.

روش ایمپلنت دندان در همان روز: در استفاده از این روش باید چند ایمپلنت روی استخوان فک نصب شود و پس از گذشت چند ساعت یک قوس کامل به صورت موقت یا ثابت روی آن قرار بگیرد.

Report this wiki page